Subject: EPIKoda avas selleaastase tunnustuskonkursi!
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koja tunnustuskonkurss" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 10:29:12 +0300

Tere head partnerid

Anname teada, et kuulutasime välja Eesti Puuetega Inimeste Koja
tunnustamiskonkursi, millega soovime tunnustada inimesi, asutusi ja
tegusid, mis on viimase aasta jooksul kohalikul, maakondlikul või
üleriigilisel tasandil Eesti puuetega inimeste kaasamisse, osalemisse või
elukvaliteedi tõstmisesse olulise panuse andnud.

Tunnustamise statuut ja tunnustamisettepaneku esitamise vorm on leitavad
siit: https://epikoda.ee/mida-me-teeme/tunnustamine

Tunnustamiskonkursi kohta saate sotsiaalmeedias infot jagada meie
facebooki postitust jagades:
<https://www.facebook.com/photo?fbid=942802701215351&set=a.473354374826855
>
https://www.facebook.com/photo?fbid=942802701215351&set=a.473354374826855

Kandidaate saab esitada 14.oktoobrini.

Palju märkamist ja tunnustamist

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!